Mindent a hajról, mindent a hajért.

2016. június 29. 13:52 - Fodor Bettina, Blogger

Pantene Pro-V Repair and Protect

Persze, hogy finom illata van! 119.jpg

A hajam vége kiszőkült a festést követő egy héten belül, úgyhogy a festett hajú olvasóknak nem ajánlom. Kiadós volt, és a sampon együtt fogyott el a balzsammal, amit először sikerült életemben produkálnom. De a hajam is együtt fogyott a Pantene-nel, aminek már kevésbé örülök. Konkrétan a fele maradt csak meg a hajamnak. Gyulladás nincs a szervezetemben, a közérzetemben nem érzek változást, kemoterápiát nem kapok, szóval semmilyen belső betegségem nincs, ami miatt hullhatna ennyire a hajam. Vagyis a sampon a hibás, más nem lehet. A flakon felénél már gondolkoztam rajta, hogy abba hagyom ezt az évet a bolti samponokkal, és visszaváltok a beváltra, de köt az ígéretem, hogy már pedig végig csinálom és megírom a tapasztalataimat. De sírógörcsök közepette nehéz írni a tapasztalatokról... Nagyon el vagyok keseredve, de tudom, hogy visszanő a hajam. Tisztában voltam az ilyen kellemetlen következményekkel, amikor elkezdtem a teszteket, de reménykedtem benne, hogy talán egy év kevés ahhoz, hogy eljussak a drasztikus hajhullásig. Évek óta póthajam van, az is okoz némi hajveszteséget, de nem ennyit. A sampon használatának a második hetében már látható volt a kézzel fogható bizonyíték a hajhullásra. Egy hajerősítő vitamin kúrát is végigcsináltam, de a hajam továbbra is megállíthatatlanul hullott. És nem a póthaj hullott, hanem a saját hajam. Szóval most elgyengült a fejbőröm és hajhagymáim is elgyengültek annyira, hogy spéci hajsampont kellett keresnem a bolt polcán. Anyagilag már tendálok át arra az árkategóriára, amennyiért minőségibb sampont tudok venni egy fodrászkellékesnél. 

A furcsa az, hogy vannak ismerőseim, családtagjaim, akik évek óta használják a Pantene-t, de nem tapasztaltak hasonlókat, mint én. Persze nekem benne van a pakliban, hogy váltogatom a samponokat. De vajon tényleg számít ennyire? Maradtak kételyeim...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fodraszblog.blog.hu/api/trackback/id/tr208853496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Mindent a hajról, mindent a hajért.
süti beállítások módosítása