Mindent a hajról, mindent a hajért.

2015. július 03. 15:08 - Fodor Bettina, Blogger

Nyári divatbakik

Közismert tény, hogy rengeteget mozgok a városban, hol biciklivel, hol BKK-val, hol autóval, hisz házhoz megyek fodrászkodni. És most, hogy itt a nyár, egyre több divatbakit látok a nőkön, de még a férfiakon is. Értem én, hogy nem a vékonyaknak áll a világ és hogy a kicsit molettebbek is vállalják fel magukat és ne akarjanak 2Dimenziósak lenni, de egy egészséges önkritika néha elférne a kistáskákban.

 

 

Íme néhány elképzelés és lehetetlen kivitelezésük, már ahol volt elképzelés... :D

1.jpg

Nem igazán értem, hogy ennek mi az értelme. Megkérdeztem férfi ismerőseimet, és egytől-egyig úgy nyilatkoztak erről a viseletről, hogy közönséges. Najó, ennél egy sokkal durvább jelzőt használtak rá.

1230938981.jpg

Ennek a ruhadarabnak az értelmét még keresem. Azon kívül, hogy csúnya, még idétlen alkatot is kölcsönöz a viselőjének.
853_10543.jpgA shortból kilógó zseb is a megmagyarázhatatlan dolgokhoz tartozik. Kedvenc párosításom hozzá a narancsbőr... Hú, de gonosz vagyok, pedig nekem is van, mint ahogy önkritikám is.

0019764_1.jpg

Ezt a viseletet még nem láttam rendes alkaton, sem rendes nőn... Az alsónemű kibuggyantása amúgy is a börtönből ered, ahol a férfiak így jelezték, ha szabad volt a behatolás.

f7cea0235168484a0f58040f01d28010.jpg

Még egy short különlegesség, amikor elhisszük, hogy olyan alakunk van, mint a reklámok divatdiktátorainak.

fesztival_kalap.jpg

A színösszeállítás is megér egy misét, de külön említeném a kalapot. A haszon magazin írta egyszer, hogy kalapot a nők mindig hordhatnak, néhol (esküvőkön, temetésen) még külön előírás is a viselete. Én vitatkoznék ezzel.

midriff.jpgciki3.jpg

Értem én, hogy van, akinek jól áll a has kilógatása, de egy lötyögő húsdarab esetében kell tartani a kontrollt! A kicsit teltebb nőknek is vannak ruhák, néha még olcsóbban is, mint a deszkáknak, amik előnyösek a számukra. Nos, a haspoló nem az. Mint ahogy a gebék sem horhatnak dekoltált ruhát.

content_leggings-united1.jpg

Leggings, avagy cicanaci még a modelleknek sem előnyös, ha nem megfelelőképpen hordják. Hűvösebb nyári estéken még előkerül, mert kényelmes, vékony anyaga van, könnyű felvenni. De ez nem nadrág, így mindenképpen hosszabb felsőkkel, tunikákkal szabad csak hordani!

blogme2.jpg

Miniszoknya. Feszülős miniszoknya. Nem ragozom tovább, ez senkinek nem áll jól, pláne bővebb méretűeknek. Sajnos nekem sem, bár nem bánom, mert az összeérő combjaim nap végére tuti, hogy kidörzsölődnének.

post_173277_20140607183112.jpg

Ennél az agyonhajszolt divatbakinál csak a szandálból kilógó ujjak a rosszabbak. Főleg, ha már koszosak is a kilógó ujjak... A körömgombáról meg ne is beszéljünk! Brr...

paloma2.jpg

És ha már lábaknál tartunk, a szőrös láb még mindig nem szexi. Sok sztár újabban szőrös testrészekkel mutatkozik a média előtt, viszont egytől egyig megbotránkozást váltanak ki tettükkel. Így mi, halandó nők is. Értem én, hogy gyantázást csak minimum két hetes szőrrel lehet elvégezni, de addig sem kéne az emberek orra alá dugni a szőrt. 

izzadas_1.jpg

Nyáron az izzadás elkerülhetetlen. Viszont nem kell feltűnőnek lennie. Ha bővebb hónalj részű polót, vagy trikót veszünk fel, akkor máris nem látszik, a szagok ellen jó a szódabikarbóna, vagy a hónaljstift, de még az izzadást is hintőporral, vagy antisudoricás ecseteléssel/hintőporral ki lehet védeni. De az izzadt hónaljat, még ha látványosan nem is sikerült produkálni, azért nem ildomos belenyomni a közlekedési eszközön kapaszkodásnál az utastársak arcába. Az mindenkinek kellemetlen!

zsiros_haj_face.jpg

És mivel én fodrász vagyok, ezért óva intek mindenkit, hogy zsíros hajjal utcára lépjen! És a lófarok nem rejti el, hogy zsíros a hajunk... Az ápoltság még nyáron is elengedhetetlen! Inkább mossunk naponta hajat, az úgysem árt a hajnak, csak a túlzott hajszárítás, hajvasalózás.

 

És most egyik ismerősöm írta le szépen, tőle idézek:

Nem az alakoddal van baj édes, hanem azzal, hogy nem ahhoz mérten öltözöl...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fodraszblog.blog.hu/api/trackback/id/tr667593382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Mindent a hajról, mindent a hajért.
süti beállítások módosítása